محتواي سئو و با کيفيت چيست؟




گروه فناوري: محتواي سئو شده چيست؟ سئو و بازاريابي محتوا چيست؟ محتواي سئو محور چيست؟ استراتژي سئو و توليد محتوا، آموزش نوشتن محتواي مناسب براي سئو اين‌ها مواردي است که در اين مقاله مي‌خواهيم با زباني ساده به آن بپردازيم فقط کافي است 10 دقيقه وقت خود را براي خواندن آن صرف کنيد.



محتواي سئو و با کيفيت چيست؟



اگر مي‌خواهيد يک سايت خوب و موفق در هر زمينه اي داشته باشيد براي رسيدن به اين هدف به خيلي چيزها احتياج داريد تا بتوانيد به هدف خود دست پيدا کنيد. يکي از اين عوامل که به ديده شدن سايت شما مي‌تواند کمک بسيار بزرگي کند توليد محتوا يا همان Content Generation مي‌باشد که بايد روان و براي خواننده جذاب باشد تا مخاطب مطلب شما را دنبال کند و در اين حال اصول سئو و الگوريتم‌ها را در آن رعايت کنيد در غير اين صورت نمي‌توانيد رتبه خوبي در گوگل کسب کنيد که در ادامه در مورد محتواي سئو صحبت خواهيم کرد.

مطمئناً اين جمله را در سئو سايت بارها شنيده ايد که محتوا پادشاه است اما چرا مي‌گويند محتوا پادشاه است؟ براي اين جمله دو دليل عمده وجود دارد تا معني اين جمله را بهتر درک کنيد و اگر آن‌ها را رعايت کنيد حتماً مي‌توانيد موفق شويد دليل اول اين است که شما با نوشتن يک محتواي خوب مي‌توانيد محصول خود را به خوبي براي مخاطب خود توضيح دهيد و اگر نوشته شما جذاب و مفيد باشد مطمئناً مخاطب شما آن را مي‌خواند و باعث مي‌شود زمان بيشتري را در سايت شما بگذراند و اين آن چيزي است که گوگل به آن خيلي اهميت مي‌دهد و متوجه مي‌شود که مطلب شما به قدري براي مخاطب جذاب و مفيد بوده که آن را خوانده است و براي آن وقت گذاشته است براي همين گوگل در Search‌هاي بعدي اگر کسي به دنبال اين مطلب باشد شما را در نتايج بالاتر قرار خواهد داد اگر متن شما به اندازه کافي خوب باشد مي‌تواند تا خط اول Google پيش رود، اما دليل ديگري که محتوا اهميت بسيار زيادي دارد اين است که مطمئناً گوگل نمي‌داند که شما چه محصول و يا خدماتي را در سايت خود ارائه مي‌دهيد براي همين ربات‌هاي گوگل بر اساس سرچ مخاطب شروع به گشتن ميان محتواهاي سايت‌هاي مختلف مي‌کند تا متن‌هايي که در اين رابطه وجود دارد را پيدا کند و درنهايت سايت‌هايي که بازيد و ماندگاري بيشتري را داشته اند را به ترتيب شروع به ليست کردن مي‌کند، شما خودتان تصور کنيد اگر محتوايي در سايت شما وجود نداشته باشد گوگل چطور مي‌تواند محصول و يا خدمات شما را متوجه شود شما را پيدا کند.

حتماً جملاتي مانند توليد محتوا بر اساس سئو و از اين قبيل جملات را نيز زياد شنيده ايد بايد بگوييم که اين جملات فقط جنبه تبليغاتي داشته و فقط براي بزرگ نشان دادن و تخصصي کار است ما در اينجا راز محتواي سئو شده را به شما مي‌گوييم فقط کافي است آن را درست درک کنيد، به ياد داشته باشيد که محتوايي که مي‌نويسيد براي مخاطب خود بنويسيد نه براي موتورهاي جستجوگر، فقط قبل از نوشتن بايد دقت کنيد که مردم براي پيدا کردن آن مطلب بيشتر از چه کلمه و يا جمله اي استفاده مي‌کنند تا نوشته خود را بر اساس آن بنويسيد که اين کلمه يا همان «کلمه کليدي» شما است حال وقتي فردي در گوگل آن جمله را سرچ کند و گوگل آن را در نوشته شما پيدا کند آن را در نتايج خود نشان مي‌دهد و در اينجا اگر واقعاً نوشته شما خوب باشد و بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند و داخل آن بماند گوگل به شما امتياز مي‌دهد و شما هر بار جلوتر مي‌آييد تا زماني که بتوانيد خط اول گوگل را از آن خود کنيد اين ديگر بستگي به محتواي شما دارد.

در اينجا مي‌خواهيم براي شما يک مثال بياورم و يک محتواي خوب را به شما معرفي کنيم فرض کنيد شما قصد خريد لوازم خانگي بوش را داريد ولي از گارانتي آن اطلاعاتي نداريد و مي‌خواهيد بدانيد گارانتي اصلي بوش در ايران کدام است زماني که شما اين سؤال را به هر شکلي در گوگل سرچ کنيد فروشگاه اينترنتي 20 بخر را در خط اول مي‌بينيد اما چرا؟ فقط دليل آن هم اين است که اين نوشته براي مخاطبين عام و بسيار ساده و هوشمندانه نوشته شده است به طوري که شما وقتي شروع به خواندن آن مي‌کنيد مي‌بينيد دارد سوالات شما را جواب مي‌دهد به همين خاطر آن را دنبال مي‌کنيد و همين موضوع باعث شده تا زماني که شما در گوگل به دنبال گارانتي بوش هستيد آن را در اولين نتيجه به شما نشان مي‌دهد چراکه Google فکر مي‌کند هرکسي که به دنبال اين مطلب بوده و من آن را به او معرفي کردم ايستاده و آن را خوانده و زود آن را نبسته و احتمالاً به جواب سؤال خود رسيده پس شايد بتواند به شما نيز کمک کند به همين خاطر آن را در نتايج اوليه خور به شما پيشنهاد مي‌کند. ما در اينجا به شما پيشنهاد مي‌کنيم با کلمات مختلف در حوزه «گارانتي بوش» آن را سرچ کنيد و اگر نتيجه همان بود و براي شما جالب بود آن را بخوانيد تا بهتر متوجه يک محتواي خوب شويد.

يکي ديگر از سايت‌هاي موفق درزمينه? محتواي سئو فروشگاه اينترنتي ديجي کالا است اين سايت در ابتدا فقط محصولات ديجيتال مانند موبايل و دوربين‌هاي عکاسي را مورد تحليل و بررسي قرار مي‌داد و توانست با محتواي سئو و دست اول که بسياري از افراد به آن نياز داشتند و به دنبال آن بودند مخاطبين بسيار زيادي را جمع کند و به اين شکل بسياري از افراد قبل از رفتن به بازار و خريد موبايل و يا دوربين اول به سايت ديجي کالا مراجعه مي‌کرد تا اطلاعات فني در مورد محصول را به دست آورده و آن را با ديگر مدل‌ها مقايسه کند سپس بعد از آن به بازار مراجعه مي‌کرد و همين باعث محبوبيت آن شد و مديران اين سايت تصميم گرفتن بعد از مدتي سبد خريد را به کالاها اضافه کنند و اين چنين ديجي کالا به بزرگ ترين فروشگاه آنلاين تبديل شد امروزه نيز ديجي مک مجله آن نيز يکي از فعال ترين مجلات در ايران مي‌باشد. امروزه فروشگاه اينترنتي 20 بخر نيز يکي از فروشگاه‌هاي تخصصي در زمينه لوازم خانگي مي‌باشد که محتواي سئو بسيار خوبي توليد مي‌کند که در زمينه سئو توانسته پيشرفت چشم گيري داشته باشد.

اگر به اين موضوع علاقه داريد و مي‌خواهيد محتواي خوب و تأثير گذار بنويسيد ما به شما پيشنهاد مي‌کنيم رو اين لينک کليک کنيد How to Create Great Content for Your Website و اين مقاله را حتماً بخوانيد مطمئن باشيد که مي‌تواند در اين زمينه کمک بزرگي به شما کند اگر با زبان اصلي هم مشکل داريد مي‌توانيد با استفاده از Translate Google آن را به فارسي ترجمه کنيد و از آن استفاده کنيد و يکي از ابزارهايي کي مي‌تواند در زمينه سئو و پيشرفت سايت به شما کمک کند سايت https://moz.com/ مي‌باشد که به شما پيشنهاد مي‌کنيم آن را دنبال کند و از آن در اين زمينه استفاده کنيد، اميدواريم اين متن تا حدي توانسته باشد به شما کمک کند و ديد بهتري از محتواي سئو به شما داده باشد.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عاشق کتاب در هم برهم blogname taswerta گل شقایق Lisa هیچ Lisa digitalmarketing موسسه حقوقی منشور قانون محور